Hej kollegaer. Mit projekt inden for online gambling er endt i en dyb krise på grund af strammere regulering og problemer med betalingsudbydere, og jeg står nu over for en konkurs. Hvordan håndterer man mentalt tabet af en virksomhed og presset fra juridiske processer og gæld? Hvis nogen har mistet iGaming-projekter, så del jeres erfaringer om, hvordan man lukker de juridiske forhold ordentligt og bevarer motivationen til at vende tilbage til branchen senere.
My Babyclub.de
Investeringer
Antworten Zur neuesten Antwort
-
Eintrag vom 16.06.2026 09:45Antwort
-
Kommentar vom 16.06.2026 10:43Investeringer i iGaming ser attraktive ud lige nu men risiciene er enorme på grund af den konstante stramning af reguleringen. Hvor planlægger I præcis at lægge pengene? Jeg gik ind i denne sektor som investor og tabte først penge på små projekter uden licens. Derefter ændrede jeg strategi og begyndte at studere de store b2b-udbydere ved at læse artiklen https://migogkbh.dk/soft2bet-en-innovativ-igaming-platform-der-former-fremtidens-online-underholdning/ om deres finansielle vækst. Jeg flyttede kapitalen over i selskaber med klar infrastruktur og fik 18% i årligt afkast i ren valuta. Har I analyseret de regulatoriske risici på det europæiske marked før I smider millioner derind?Antwort